14 February 2009

housing, fml...

sooooooooooooooooooooo

sign up for housing starts tomorrow. and i still have no roommate. i have no clue what cesley's thinking, but i can't count on her. i really don't want to room with angela, we just grate sometimes... i think she gets frustrated by my complete inability to do normal-people things, like make decisions...

i just ran into anna in the hall on my way to brush my teeth. it seems like she and jenny won't be rooming together like they had been planning. jenny's brother is pretty much making her live in ackell, but anna wants broad & belvedere. and then anna brought up laura and her roomie angie. so, i think there's talk of a quad now...

laura gets to sign up at 9, having number 62. she's gonna pull angie in with her. anna has 406, so that's 4p. and i've got 766, which is 10p. when laura signs up she's gonna figure out how the quad thing works to make sure you can get the 3 other people you want, since you can only pull one other person in with you.

but now i want to do that, even not knowing angie. but i like anna and laura, i think we would work well together. and i think it's good to not room with the same person all the time, cuz that just limits you and stuff. nothing against cesley, i think we could live together in the suite thing considering how well the dorm is going.

but yeah. i hope that works out.

on a completely different note, i've just started reading 'katekyo hitman reborn' and it is pretty awesome. unfortunately volumes 3-7 seem to be random filler shit... apparently things pick up in volume 8, but i'm currently stuck in 5. still it's fun and ridiculous, and i can see slash potential. >.< i'm horrible sometimes...

13 February 2009

a video...

video

this was made with the intention of posting it on yasha's wall. but facebook hates me and wouldn't let me record it there. sooooooooooooooooooo yeah.